Obchodní podmínky
Vlastníkem internetového obchodu umístěného a provozovaného na internetové adrese: atenpro.pl je společnost:
Storage IT Sp. z o. o.
ulice Cyfrowa 6, 71-441 Štětín
Zapsaná u Okresního soudu ve Štětíně, 13. obchodní divize
Základní kapitál 50 000,00 PLN, NIP: 851-320-19-14, KRS: 0000652857
Adresa společnosti:
Storage IT Sp. z o. o.
ulice Cyfrowa 6, 71-441 Štětín
1. Zadání objednávky
Objednávky lze zadávat:
– prostřednictvím webových stránek obchodu: atenpro.pl
– telefonicky na čísle: +48 91 885 46 39
– e-mailem na adresu: kontakt@atenpro.cz
Online objednávky lze zadávat 24 hodin denně. Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou vyjádřeny v polských zlotých a zahrnují DPH.
Pokud daný produkt nebyl nalezen, neznamená to, že není na našem skladě. Zavolejte nám nebo napište a my Vám potvrdíme jeho dostupnost a cenu.
Zadanou objednávku je nutné ihned zaplatit.
Pokud je potvrzena dostupnost a platba nebude provedena do 7 dnů, objednávka je automaticky zrušena. Chcete-li provést nákup, musíte zadat novou objednávku.
2. Způsob platby
Zákazník může zaplatit za zboží objednané v internetovém obchodě atenpro.pl:
– bankovním převodem na základě proforma faktury obdržené po objednání
– pomocí rychlých „online“ bankovních převodů v systému „Przelewy24“,
– zaplacením zboží při převzetí od kurýra; takzvaný dobírka,
– stálí zákazníci mohou počítat s odložením plateb až o 21 dní,
Údaje o bankovním převodu:
Storage IT Sp. z o. o.
ulice Cyfrowa 6, 71-441 Štětín
Banka: Alior Bank S.A. 77 2490 0005 0000 4600 3408 0669
3. Možnosti dopravy a náklady
Veškeré zboží je doručováno kurýrem (UPS)
Nákupy do 5000 KC – poštovné 20 €
Při nákupu nad 5000 KC – doprava zdarma
4. Datum dokončení objednávky
Vynakládáme maximální úsilí, abychom zajistili, že objednaný produkt obdržíte co nejdříve. Veškeré zboží je doručováno kurýrem UPS. Objednané zboží je ve většině případů doručeno do 24 nebo 48 hodin od data přijetí peněžních prostředků na náš účet nebo zadání objednávky na dobírku.
Rychlost dodání závisí na umístění výdejního místa v ČR. Větší města znamenají kratší dodací lhůty a menší města delší. Standardní dodací lhůta je přibližně 3 pracovní dny (kromě sobot, nedělí, svátků a dnů pracovního klidu). V některých případech je dodací lhůta zboží dohodnuta individuálně se zákazníkem. Snažíme se zajistit, aby uvedené stavy zásob odpovídaly skutečnému stavu.
Zákonná dodací lhůta se nevztahuje na zboží, které není skladem. Pokaždé v takové situaci bude obchodní oddělení atenpro.cz informovat Zákazníka nebo osobu jím označenou jako kontaktní osobu při potvrzení objednávky. U zboží, které je aktuálně vyprodáno, bude zákazníkovi sdělena přibližná dodací lhůta.
Ke zboží jsou poskytovány: údaje potřebné pro uzavření smlouvy na dálku, faktura s DPH nebo daňový doklad a záruční podmínky. Pokud některý z těchto dokumentů chybí, měli byste takovou událost nahlásit, abyste zaplnili mezery.
5. Zabezpečení zásilek
Všechny zásilky odeslané z našeho skladu jsou pojištěny! Pokud je při převzetí zásilky zjištěno poškození krabice nebo zajišťovací pásky naší společnosti, má zákazník právo zásilku v přítomnosti kurýra rozbalit a zkontrolovat její obsah. V případě zjištění poškození atenpro.pl doporučuje sepsat na zboží protokol o poškození, který bude podkladem pro reklamaci dodávky.
6. Možnost vrácení
V souladu se zákonem ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele může zákazník (dále jen „spotřebitel“ ve smyslu občanského zákoníku) odstoupit od zboží zakoupeného v našem obchodě bez udání důvodu předložením příslušného písemného prohlášení do 14. dnů ode dne odeslání zásilky, a pokud se smlouva týká poskytnutí služby – ode dne jejího uzavření. Vrácené zboží by mělo být podle zákona beze změny, pokud změna nebyla nutná v rámci běžného hospodaření.
Vrácení se provádí na náklady zákazníka.
Podle § 3855 občanského zákoníku mohou fyzické osoby podnikající vracet zboží zakoupené v internetovém obchodě za stejných podmínek jako spotřebitel, pokud se nejedná o nákup pro spotřebitele profesionálního charakteru.
Spotřebitelská ustanovení obsažená v čl. 3851-3853, se vztahuje na fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro ni nemá odborný charakter vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti dostupné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikání.
Zpáteční adresa:
ATENPRO.PL
Storage IT Sp. z o. o.
ulice Cyfrowa 6, 71-441 Štětín
Prohlášení je k dispozici na adrese: Return_of-goods
Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nemá spotřebitel v souvislosti se smlouvami:
1. poskytování služeb, pokud podnikatel službu plně provedl s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před poskytnutím služeb informován, že poté, co podnikatel službu splní, ztratí právo na odstoupení od smlouvy;
2. ve které jsou předmětem služby věci, které jsou po dodání svou povahou nerozlučně spojeny s jinými věcmi;
3. ve kterém spotřebitel výslovně požádal, aby se k němu podnikatel dostavil kvůli neodkladné opravě nebo údržbě; poskytuje-li podnikatel dodatečně jiné služby, než které si spotřebitel vyžádal, nebo dodává věci jiné než náhradní díly nutné k opravě nebo údržbě, má spotřebitel v souvislosti s doplňkovými službami nebo věcmi právo na odstoupení od smlouvy;
4. ve kterém jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl balíček po doručení otevřen;
5. dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud poskytování služby začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co jej podnikatel informoval o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy ze smlouvy.
Možnost využití mimosoudních způsobů vyřizování stížností a vymáhání reklamací a přístup k těmto postupům:
Kupující, který je spotřebitelem, má možnost využít mimosoudní způsob vyřizování stížností a uplatnění reklamací u Stálého spotřebitelského rozhodčího soudu při Zemském inspektoru obchodní inspekce v [městě]. Informace o tom, jak získat přístup k výše uvedenému režim a postupy řešení sporů naleznete na následující adrese: http://www.uokik.gov.pl, v záložce „Řešení spotřebitelských sporů“.
Pokud se spotřebitel rozhodne zboží vrátit, mělo by tak učinit neprodleně, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. O vrácení zboží nás prosím před vrácením informujte telefonicky +48 91 885 46 32 nebo e-mailem: kontakt@atenpro.cz
Spolu s vráceným zbožím musí zákazník vrátit vše, co obdržel a přiložit vyplněný formulář pro vrácení. Náklady na zpáteční dopravu hradí zákazník. Do 7 dnů ode dne obdržení kompletního vráceného zboží vrátíme finanční prostředky do 7 dnů na poskytnutý účet.
7. Záruka, servisní podmínky
Na všechny produkty prodávané společností atenpro.pl se vztahuje záruka výrobce nebo komerční záruka. Délka záruky závisí na zakoupeném zboží. Nezbytnou podmínkou pro uznání záruky je:
• uvedení jména a příjmení/název firmy, adresy a e-mailové adresy kupujícího,
• doklad o koupi (účtenka nebo faktura s DPH),
• s uvedením předmětu reklamace a uvedením požadavku kupujícího
• uvedení okolností odůvodňujících podání stížnosti.
V některých situacích je před projednáním stížnosti vyžadováno doplnění údajů, v takovém případě web atenpro.pl požádá osobu podávající stížnost o doplnění chybějících údajů,
atenpro.pl uzná reklamaci do 14 dnů ode dne jejího řádného obdržení v plné podobě. Odpověď na stížnost je zaslána na uvedenou e-mailovou adresu nebo klasickou poštovní adresu.
Podrobnosti o záruce daného výrobku lze získat na stránkách výrobce nebo nás kontaktovat telefonicky: +48 91 885 46 32 nebo e-mailem: kontakt@atenpro.cz
Reklamační adresa:
ATENPRO.PL
Storage IT Sp. z o. o.
ulice Cyfrowa 6, 71-441 Štětín